čtvrtek 15. října 2015

Balea Dusche Ölperlen

Zdravím všechny při čtvrtečním večeru.
Když už jsem dnes začala tak "neveselým" tématem, přidám navrch něco příjemnějšího. Malou osobní recenzi na Balea sprchové gely :)
 
Tenhle druh sprchového gelu mi přijde dost rozdílný oproti běžnému sortimentu, co Balea nabízí. Vím, že je všeobecně oblíbenou značkou díky velmi dostupné ceně, pěkným obalům a relativně kvalitní službě, ale mně obvykle jejich produkty příliš nevoní. Především tedy sprchové gely, krémy a deodoranty, protože když k nim přičichnu, najednou mám čumák plný něčeho umělého a přehnaně výrazného, což zrovna mít nemusím. Hlavně uměle působící vůně mi vadí, intenzivní ani ne, pokud mi dobře sedne. Tady mě ale zaujalo průhledné balení i gelová konzistence, se kterou jsem se v letním období velmi skamarádila. Tak jsem to šla s riskem očichat a kupodivu, vonělo to suprově.
Po koupi a ozkoušení fialové verze s názvem Queen of the night jsem hodně rychle sáhla i po verzi Mandelblüten Duft, až tak jsem z toho byla nadšená. Queen of the night má krásnou provokativní vůni, která bezvadně sedí na svůj název. Jestli se chystáte někam večer, je tohle skvělá volba do sprchy, to mi tedy věřte. U Mandelbüten se jedná spíše o svěží jarní-letní vůni, která vás nakopne po ránu, ale nepoužila bych ji ve sprše v případě, že chci jít chvíli na to cvičit. To by se mi totiž asi nechtělo :D
 
 
Malé olejové perličky se rozpustí po aplikaci na kůži, což je docela zábava, ale v celkové konzistenci to příliš necítíte. Co mě ovšem hodně překvapilo, byla výdrž vůně po koupeli. Opravdu jsem nečekala, že ze sebe vůni ucítím i po osušení a byla s tím smířená, proto jsem koukala, když ze mě po uschnutí vůně byla doslova cítit. Tudíž jsem ji necítila jen já, ale i lidé v mé blízkosti. A do doby, než jsem šla spát, to vydrželo, což je pro mě velké plus. Osobně se totiž raději krémy a mléky natírám až po ránu a jít do postele voňavá i na dálku je věc, co se mi prostě zamlouvá.
Proč se ale o těhle sprchových gelech zmiňuji právě teď, je jejich hydratace. Není to sice až takový zázrak, jak přípravek slibuje, alerozhodně je víc, než slušná. Na jaře a v létě, když jsem poprvé sprchový gel zkoušela, mi nepřišel zase tak fascinující, nebyl však ani špatný. Stačilo mi přimáznout klouby a bylo to dobré. Teď jsem po něm však na podzim sáhla znovu a byla vážně hodně překvapená! Hydratace mě opravdu překvapila a můžu naprosto s klidým svědomím říci, že už po třech dnech používání se opravdu namazat nemusím, protože mám kůži na rukách i nohách krásně hladkou a jemnou, žádné suché šupinky. Pokud tedy někdo nemá vyloženě suchou kůži, že by se bez natření loupal jako had, měl by mu tenhle sprchový gel udělat stejnou službu :)
 
Díky průhlednému plastovému balení se budete moci barevným gelem s plavoucími perličkami kochat při každé návštěvě koupelny a musím uznat, že za těch pár korun to na poličce v koupelně nadělá spoustu parády. Takže pokud se zrovna rozhlížíte po něčem zvláščňujícím a voňavém na sychravý podzim, koukněte v Dmku po téhle Balee :)

Michi

Žádné komentáře:

Okomentovat