středa 14. října 2015

Vítejte!

Slušností bývá pozdravit, když někam přijdete, ale pokud u sebe někoho vítáte, jako hostitel máte povinnost návštěvu řádé uvést. Takže se toho chopím a přivítám vás ve svém doupěti :D

Ahoj a vítejte.
Právě jste se, ať už náhodou, naprostým omylem či cíleně, ocitli na mém blogu, který by měl být odrazem mého života.
Nikdy mě příliš neužilo na psaní deníčku jen tak pro sebe a přestože jsem si řeka, že se do víru blogování už nevrhnu, nakonec jsem se nechala zvyklat :D
Kdysi jsem už nějaký ten blog vlastnila, což bylo ještě v době mojí náctiletosti, kdy blogy teprve zažívaly svůj zrod a měla ho hrstka vyvolených. S dnešní rozsáhlou blogosférou se to absolutně nedá srovnávat. Takže se dá říci, že v blogování patřím mezi naprosté dinosaury. A to přitom zase tak stará nejsem! :D
Na závěr doufám, že se vám tu bude líbit, stanete se mými příznivci nebo si na mě alespoň zvyknete a občas mě zaskočíte navštívit :)

Přeji vám příjemně strávené chvilky,
Michi

Žádné komentáře:

Okomentovat