pátek 23. října 2015

Essence Ultime Omega Repair

Zdravím všechny pátek večer.
Dnes se podíváme na zoubek vlasové kosmetice od Schwarzkopfu, který jsem testovala už při jejím uvedení na trh :)
 
V DM-ku na ně měli akci 2+1 zdarma, tak jsem sáhla po všech třech produktech. Jinak je pravda, že nevyjdou úplně lacino s ohledem na jiné produkty od Schwarzkopfu i jejich konkurence. Šampon i kondicionér je bez akce za 199,- a BB za 159,- pokud se nepletu. Přesto jsem byla rozhodnutá je ozkoušet. Byla jsem hrozně zvědavá na výsledky, ale po prvním umytí přišlo dost velké zklamání. Vlasy nebyly po použití všech třech přípravků nijak zvlášť pěkné, spíše zůstávaly průměrné a měla jsem docela těžký pocit, což nemám příliš v lásce. Ale tyhle věci potřebují svůj čas, proto jsem ho zkoušela i nadále.
Čím déle jsem si s ním vlasy myla, tím více nespokojenosti přicházelo. Vlasy se mi po použití tohohle šamponu mastí podstatně rychleji než po jiných, nejsou tak "lehké" a ani úchvatně zářivé či jinak fascinující. Myslela jsem si, že to nakonec vzdám a pošlu celou řadu dál vyjma BB, který se mi docela zalíbil. Jen nedoporučuji používat na suché vlasy, ačkoli podle popsiku se může použít jak do vlhkých, tak do suchých. Mně to ovšem na suchých vlasech udělá trochu nepříjemný film, který mi nevyhovuje. Když ho použiji do vlhkých konečků, je to bez problémů.


Asi tak v polovině využívaného balení jsem si začala všímat radikálních změn.
Najednou ve velké míře ubyly roztřepené konečky, kterých jsem měla po porodu a těhotenství opravdu hodně, vlasy zesílily a přestaly se lámat. Jen mi teď o dost více vypadávaly, ale neřídly, protože rostly nové. Takže jsem nad Omega repair řadou nezlomila hůl a používla ji až do samotného konce.
Musela jsem se jen naučit dávat si více pozor na to, kolik a kam nanést kondicionéru i balzámu a musela jsem se smířit s tím, že prostě vlasy působí právě trochu jako "z reklamy", kde se modelky ohání sice neskutečně lesklými a hladkými loknami, ale jejich vzhled vypadá rovněž dost "těžce". Na druhou stranu to trochu vyvrací mé tvrzení, že vlasů jako z reklamy nikdy nedocílíte :D Téhle řadě se to daří docela slušně a mnozí z toho budou nejspíše nadšení.

Musím říci, že mě celá řada nesmírně překvapila. Nikdy nevěřím slibům o zacelených konečcích a konci lámajícím se vlasům, přesto tady vidím jasné výsledky. A jsou to příjemné výsledky. Tohle je opravdu poprvé, co šampon i kondicionér plní na 90% to, co slibuje. Těch 10% ubírám kvůli lesku, který opravdu nějak výrazně vidět nebyl. Ale na druhou stranu... Na obale stojí, že vrátí vlasům jejich pravý vzhled, s čímž souhlasím. A ještě jedním velkým bonusem je vůně, která se i po použití drží dost dlouho ve vlasech. Na oslavě, kam jsem šla s den umytou hlavou, mi celé mužské osazenstvo očichávalo vlasy, protože z nich cítili vanilku :D A to přeci chcete!

Balení je designově moc hezké, líbí se mi tvar obalů i snadná manipulace s víčkem, které přesto pevně drží a bílo-barevná kombinace je díky nepřeplácanosti poutavá. Jen osobně bych oželela fotku Claudie na přední straně, působí na mě trochu rušivě, a umístila ji na zadní, když už je to řada vytvořená s její pomocí :)

Michi

Žádné komentáře:

Okomentovat